averysso

Alla inlägg under november 2014

Av Avery - 25 november 2014 20:31

Om ungefär 3 veckor kommer det komma nya hästar till Jorvik och inte vilka hästar som helst utan Fjordingar.

Ja du hörde rätt. Det ska komma fjordingar till SSO.

Själv är jag så spänd för jag tror jag kommer vara star rider då och då ska jag köpa en direkt.

Några bilder får ni så klart också.

   

Bilderna är tagna från SSO hemsida.

Jag tycker de är hur söta som helst.  

Kommer antagligen att köpa den gråa.

Ses//

 

Av Avery - 23 november 2014 20:58

Är Moorlands Södra strand. Jag tycker det är jättefint där, särkilt vid 8-9 när det är lite skymning.

Och när jag är där är jag oftast på bryggan.

     

Några bilder på mig och Rive på mitt favvo ställe.   


Ses//

   

Av Avery - 20 november 2014 19:49

Jag är medlem i klubben Jorvik Turtles (JT) och där har jag positionen klubbledare.

Jag är väldigt stolt över att jag har den positinen och tycker att det är jättekul.

Första gången jag var med trivdes jag jättemycket men jag lämnade för Lucky Roses men för ca 3 dagar sedan bestämde jag mig för att fråga om jag fick vara med i Jorvik Turtles igen och det ångrar jag inte alls. 

Jag blev klubbledare direkt när jag kom med igen. 

Idag hade vi ett Event. Alltså mitt första med klubben.

Vi hade picknick och grillning. Eventet var väldigt mysig och roligt.

Här är några bilder från Eventet..

 

Av Avery - 19 november 2014 15:48

Är sjukt bra.

I ett av mina inlägg tidigare pratade jag om grafiken och nu pratar jag om detaljerna.

Jag har två bilder på fönstrena i ens hemstall.

Kolla hur ljuset strömmar in. Jättefint tycker jag.

   

 

Av Avery - 19 november 2014 08:28

Idag kommer Dinodalen och även om jag inte kommer in där så ska det bli väldigt spännande.   

Kartan har dom ju ändrat och det är väldigt spännande. Själva området är ju väldigt stort.

 

Tycker det ska bli jättekul att se vad de som kan komma in har att säga om hur det ser ut inifrån.


En sak till, jag ska antagligen bli starrider lifetime till jul. Jippi.  

Ses/

 

Av Avery - 17 november 2014 19:40

Hej, jag har bestämt mig för att börja spela lite starstable igen.

Så i detta inlägg ska jag säga vad jag tycker om grafiken i spelet. 

Själv tycker jag att den är jättebra men visste ni att man kunde ställa in hur bra kvalitet man vill ha på grafiken?

Jag har suttit ihop 3 bilder för att visa skillnaderna. 

 

Vad tycker ni vilken är snyggast??

SES  


 

Presentation


Hej och välkommen till min lilla blogg.
Jag heter Avery Starbrooke och driver denna blogg.
Här skriver jag om lite vad som händer på Star Stable m.m. Jag är på Server 2 och bor på Steves gård med mina fem hästar.
Hoppas du tycker bloggen är bra.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta spelar du Star Stable Online?
 Varje dag
 Nästan varje dag
 3-4 gånger i veckan
 1-2 gånger i veckan
 Någon gång i månaden
 nästan aldrig
 spelar inte men har konto
 spelar inte

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards